Badat..

Det är inte jag som har badat utan jag och Johan har badat Siri och det gick väl lite si och så. själva duschen gick jättebra eller hon pep lite, men att blåsa henne torr var inte det lättaste. Hon gillar verkligen inte hårblåsen! Nu efter många om och men så har vi fått henne torr och nu dröjer det väldigt länge till nästa bad skulle jag tro man ska i vilket fall inte bada dem för ofta. Siri har aldrig badat innan så det var helt nytt för henne, man brukar få hundarna badade när dem levereras men vi hade så bråttom med att få hem henne så uppfödaren hann inte det men det gör inget. Det går nog lättare nästa gång. Vi skulle inte badat henne om det inte vore för att vi ska på kennelträff på Söndag och då måste man juh vara fin när man ska träffa alla de fina vovvarna.

Igår hann jag aldrig titta in här, jag skulle gjort det men det blev inte så för jag blev sittandes med plugg absolut hela kvällen och när jag väl kom ifårn böckerna så var klockan halv tio och då åt jag lite sen glömde jag bort att titta in här.

Ikväll så blir det lite grillning ute i Hånger och imorgon blir det kanske att man åker till skogs loge eller vi får se jag jobbar så länge så jag är inte säker på att jag hinner följa med, vi får se hur morgondagen blir. Om inte annat så lär ni kunna läsa det under helgen. Jag skulle tagit kort på Siri när hon var blöt för det ser så roligt ut men lila vovven ville inte vara still så lyckades aldrig ta något kort. kram och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0