Bakat..

japp nu är klockan kvart över ett och jag är fortfarande inte trött.. jag har jobbat ända till halv tio och då blir man inte trött. Men jag får nog tvinga mig i säng.

Jag har bakat nu med tills imorgon, det var nog dömt att misslyckas eftersom klockan var så mycket men jag ska snart smaka på muffinsen och se om jag kan ta med dem imorgon annars får det bli akut besök på kvantum imorgon förmiddag. haha.

Kommentera mera. Snälla så roligt..

kram och hej leverpastej.

  

 Mitt lilla nattliga bak!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad aktiv man kan vara så här sent på småtimmarna. =) Du skulle ju komma till oss igår! Vi hade jättekul! Sååå sms-sjuka var vi!

2008-04-20 @ 12:58:55
URL: http://tinasfinelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0