Fredag och min första lediga helg..

Idag är det fredag och det är min första lediga helg nu på fyra veckor och det ska bli så skönt. Minns knappt sist jag var ledig så länge. Har varit på Pepparmyntan till klockan ett idag gött att komma hem lite tidigare, ska vila nu och snart kommer mamma med Siri vilket blir mysigt att träffa henne igen..

I helgen blir det lugnt, eller ska på ett litet kalas ikväll en stund i alla fall, imorgon ska jag och johan ta en hemmadag sa vi och spela tv-spel och titta på film och bara vara allmänt lata. Blir det jättefint väder så blir det nog att vi åker och fixar med husvagnen men än så länge så ska det juh inte bli så fint säger dem. Men på söndag skulle det bli fint då blir det nog en del fix och don kan jag tänka mig.

Nu ska jag ta emot min hund, hej hej kanske skickar in någon tanke senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0