Lördag.

Igår var jag på ett trevligt kalas ute hos Tina vilket var jätteskoj, De är så trevliga i Tinas familj och hennes kompisar så det är nog alltid kul och trevligt där ute. Tack för en trevlig kväll!

Idag när jag skulle gå ut med Siri så snöade det jättemycket, inte alls kul. Vid sex hade inte snön lagt sig riktigt  men när jag skulle ut igen vid nio så låg den på backen och det gillar vi inte. Siri tyckte snön var jättekonstig och rolig, jag var inte ute så länge eftersom hon inte får bli så kall men hon tyckte om snön jättemycket vilket inte jag gjorde då. Hon tyckte det var kul att fånga snöflingorna. Idag på morgonen ställde jag klockan på halv sex men hon ville inte upp då så vi var inte ute förens kvart över sex idag, hon kanske är lite morgontrött i alla fall min hund.. haha. Nej det är nog ingen risk och det är tur att jag kan somna om igen sen.

Annars blir det lugnt idag, jag ska bara vara hemma och ta det lugnt hela dagen och när jag ska ut så ska det bara vara för att gå ut med hunden. Framåt kvällen blir det nog Hånger en stund vilket blir trevligt. Känns så skönt att man ändå kommer upp någorlunda bra tid nu sen man skaffade Siri, hon brukar alltid vilja gå ut vid nio halv tio och sen är det ingen mening med att sova längre så då hinner jag en hel del faktiskt.

Tillbaka till tv-soffan och mitt kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0