Måndag..

Idag har det varit min trött dag skulle jag väl säga, var trött hela dagen tills efter min rast då jag fick en halvtimmes sömn. Sedan så åkte jag hem och sov en timme till och nu är jag istället jättepigg vilket inte heller är bra tycker jag. Imorgon blir det vfu mellan 7.30 till 15.00 sedan blir det hem och ta hand om lilla vovven igen, Johan ska vara hemma men det är alltid kul att komma hem nu. Jag ska boka tid till veterinären någon dag nu, hon ska vaccineras vid tolv veckor så får fixa det nu så att man får en tid.

Annars har jag idag varit ute och firat Stina för hon fyllde år idag, det blir lite kalas på Lördag med och det blir juh trevligt. Idag borde jag som vanligt pluggat mer än vad jag kommer att göra, jag är hopplös! Det kommer bli så att jag sitter hela natten innan som uppgifterna ska vara inlämnade. Fast jag har ledigt en dag innan arbetet ska lämnas in så mellan kissepauserna med Siri så får jag väl sitta en del.

Nej om man ska börja plugga lite nu en stund i alla fall för nu sover Siri.

Kram och hej.


 
Siris syster Agnes sitter i matlådan då vi skulle väga henne sen somnade hon där så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0