Nu är det söndag..

Idag var jag uppe vid halv tio, eller först var jag uppe vid klockan kvart över sex och rastade Siri. Det jobbiga idag var att hon vaknade igen redan vid åtta, men jag lät henne faktiskt ligga kvar och pipa för jag tänker inte vänja henne vid att jag måste gå upp varje gång hon vill. Det är faktiskt jag som bestämmer och jäg vill inte gå upp klockan halv åtta en söndag och bara efter tio minuter så tystnade hon och sov till halv tio, då kunde jag tänka mig att gå upp.

När jag hade ätit frukost tog jag och Siri en lite promenad till sjukhuset och hämtade peggan.(vår peugeot) Efter att jag hade gått halv biten så plockade jag upp Siri vilket hon inte gillade så hon pep hela vägen sen. Men man måste som sagt vara bestämd hon får inte gå så långt nu när hon är så liten.

Nu tittar vi på talang 2008 och sen blir det städning och efter det så ska jag ut till Hånger en sväng och greja med husvagnen. Jag ska få in lite pluggtid nu någon gång under dagen här men det ska jag nog få till det med annars får jag göra det imorgon.

Kommer kanske tillbaka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0