Nu får jag igen..

Hur svårt kan det vara att bara ta sig en timma om dagen för att plugga lite granna? För mig är det tydligen jättesvårt, men jag får skylla mig själv för nu sitter jag här med pluggandet och lär få sitta hela kvällen och kanske en bit in på natten med om jag har otur. Hade jag bara tagit tag i det och suttit en timme varje dag så hade jag nästan varit färdig nu. Blir så trött på mig själv. men ska i alla fall få hälten färdigt här idag sen får jag sitta lite då och då så fort som jag får tid. Jag är ledig måndag men jag hade hoppats på att få lite ledigt då men det får vi se hur det blir med det. Beror helt på hur långt jag hinner ikväll.

Annars lugnt, igår så fyllde jag 21 år och jag fick en fin cykel utav min sambo och min mamma och pappa. Sen blir det kalas på söndag för mig så det ska bli trevligt och imorgon blir det kalas på klockargården och det blir nog med trevligt skulle jag tro.

   
Min nya cykel!          Siri trött!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!
GRATTIS i efterskott!!
Väldigt fin cykel.
KRAM

2008-04-26 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0