Onsdag och mitt i veckan..

Nu sitter jag här igen när jag egentligen behöver plugga, jag kollar in allting annat som är helt oviktigt och sedan så gör jag lite till oviktigt så jag räknar med att komma igång med pluggandet runt halv två två. Jag har precis varit och hämtat Siri hos Ann och vi gick hem idag med vilket gick jättebra och det känns skönt. Idag blir det tvätt för hela slanten efter klockan fyra och tur var väl det för nu hade Siri kissat ner den sista filten. Jag måste skaffa några fler för jag har inte så lätt att tvätta ofta eller i alla fall lite mer besvärligt och hon ska  inte behöva ligga på en kissig filt när hon sover men annars har hon varit torr på nätterna. Det var första natten som hon ville ut och sen har hon kissat på sig en natt till men inte mer sen och det känns bra med tanke på att jag bara hade två filtar så.

Kändes väldigt lustigt att sluta direkt efter maten idag eftersom jag bara åt och sen gick jag hem, men jobbade lite längre både igår och i måndags så det är därför som jag gick så tidigt idag och jag började redan vid sex med. Imorgon blir det nog inte mycket skrivet, jag slutar jobba på Pepparmyntan vid halv fyra eller var det kanske halv tre. Jaja sen jobbar jag kvällen på willys i vilket fall och det är den ända dagen som jag jobbar på willys denna veckan och det var mycket länge sedan jag bara jobbade där en dag på en vecka. Ska bli skönt att vara ledig nu för sen jobbar jag två lördagar och är efter det ledig två så det lugnar nog ner sig ett tag nu innan sommaren vilket är skönt. Det visar sig nu att jag nog får tidigarelägga min semester i alla fall fast bara en vecka så det gör ingenting. Skulle haft 29-30 fast de undrade om de fick ha mig vecka 30 och jag fick 28 för de flesta vill ha sen semester på willys tydligen. Men jag skulle fundera på det sen får vi se en vecka hit eller dit spelar juh ingen roll. Sen har jag säkert en vecka innan skolan börjar med.

Nej kanske komer något inlägg framåt kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0