Ont i huvudet och neråt..

Idag har varit en sån dag då man inte känner för någonting, jag har haft int i huvudet och nu när jag var ledig eftermiddagen så har det självklart regnat hela eftermiddagen. Inte alls kul vi städade av här hemma igår men jag tycker inte det ser ut så ligger tvätt lite överallt och känns inte alls dammsugat i hallen. Jag fick plocka fram sopborsten och sopa lite vilket jag tycker är konstigt eftersom det var rent och fint igår.

Imorgon ska jag göra min sista stängning på förskolan och nu är det bara en och en halv vecka kvar och sen är det skolan som gäller igen och jag ska sätta mig en stund med böckerna nu faktiskt vilket inte alls känns särskilt inspirerande.



                                                                                     
Såhär känner jag mig idag!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0