Plugg, plugg och lite matlagning

Jag var helt slut idag som ni säkert kunde läsa i förra inlägget efter att vi hade varit på kennelträffen idag, men jag somnade faktiskt bara till i tjugo minuter. Efter det så blev det matlagning och röjning av köket vilket var skönt att bli av med kan jag känna. Nu är köket precis tomt och städat och det känns mycket bättre att gå och lägga sig när man har ordning någonstans i lägenheten.

Nu ikväll annars så har jag blivit sittandes med mina studier, inte alls skoj men ett värdsligt ont. Siri har bara varit uppe och busat i max en timme sedan vi kom hem klockan fem, sen har hon sovit resten så att så trött var hon. Nu ikväll så känner jag att jag är ifatt mig en hel del med studierna och jag har koll på vart jag har alla papper och sånt så det känns skönt. Hela denna veckan lär man bli sittandes med skolböckerna varje kväll för på tisdag så ska en vfu-rapport lämnas in på mellan 8-10 sidor. Vet inte hur jag ska hinna det men jag lär få sitta hela måndagen då jag är ledig för på lördag jobbar jag till fyra sen ska jag på kalas på kvällen och på söndagen ska vi fira mig lite så det är fullt upp hela helgen. Men som sagt så kommer det att bli alla kvällar och hela måndagen och skulle jag inte vara färdig på måndagen så får jag sitta på natten. Det är inte mer med det.

Nej nog om det, dags att krypa ner i sängen och det är så idag att jag känner inte riktigt för det. Det är nämligen så att det kokar av värme i vår lägenhet så nu har vi fönstren på vid gavel så jag hoppas att det kyler ner snart.

Kram och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0