Sliten och fullt upp..

Idag har varit en dag när jag har haft det fullt upp hela dagen mellan åtta på morgonen och kvart över nio på kvällen. Jag var på min praktikplats mellan nio och halv fyra, efter det var det hem och byta om till willyskläderna och sticka bort dit för att jobba mellan fyra och kvart över nio. Så med andra ord så känner jag mig ganska så sliten nu. Fast det känns ändå ganska skönt för nu ska jag inte jobba förens på lördag igen och det känns skönt så det gör.

Ikväll blir det inte mycket pluggat orkar inte det nu måste varva ner i soffan en stund innan det blir dags för sängen men kommer nog somna ganska fort i vilket fall. Jag får ta både städning och plugg imorgon men jag får  nog plugga lite varje dag nu hädan efter så fort jag får en ledig eftermiddag.

Imorgon ska vi hämta hem min lilla ängel Siri. Nu saknar jag henne jättemycket hon ska luffsa runt här på golvet och vara allmänt söt och det gör inget att jag får springa mycket i trappor för nu saknar jag henne.
Vill upp i soffan och vara hos mamma!

Jag har fått en massa sms idag om att man ska tända ett ljus i fönstret för lilla Engla och det har jag gjort med nu och skickat en liten tanke. Tyvärr kunde jag inte skicka vidare sms:et eftersom jag har jobbat hela dagen. Men ett ljus har jag som sagt tänt och skickat en liten tanke.



Vila i frid lilla Engla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0