Snart söndag..

Usch det är bara måndag och fredag i veckan, nu är snart helgen slut för imorgon är det söndag och det känns inte alls bra. Eller sen är det bara en vecka kvar till det är måndag nästa gång´, haha. Dagen slutade med lite kalas ute i Hånger, det är alltid lika trevligt på de kalasen, trevlig pratstund med Sofia som vanligt vi träffas inte så ofta längre så det är alltid lika kul varje gång.

Josefin fick köra hem oss för Johan drog till Växjö eller var han nu skulle, tack för skjutsen i alla fall. Jag och Siri är hemma själva nu eftersom Johan åkte dit men vi får nog gå och lägga oss, eller Siri ligger redan så är det väl jag som får lägga mig. Imorgon blir det lugnt skulle jag tro eller det beror helt på vädret. Blir det jättefint så blir det nog att vi städar ur husvagnen och sätter upp förtältet en sväng annars blir det som idag att jag slöar i soffan fast  jag borde plugga. Jag får väl ta mig i kragen och plugga lite om det blir dåligt väder.

Nu ska jag bara läsa Idas blogg med, hörde på kalaset ikväll att hon hade uppdaterat så ska läsa den och sen blir det sängen nästa.

God Natt allihopa som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0