Soliga dag med kennelträff..

Idag så var det kennelträff ute i Åsenhöga med alla vovvarna. Jag tyckte att det var jättetrevligt och nu är jag faktiskt lite trött så jag la mig i sängen en stund nu innan det blir dags att laga lite mat. Siri ligger jämte och hon lär sova resten av dagen nu så som hon har sprungit. Jag hade det i vilket fall jättetrevligt ute i det fina vädret och det var väldigt kul att se alla dem fina hundarna, sen gör det så mycket när det är fint väder med. Känns väldigt skönt att man har fått vara ute hela dagen idag faktiskt. Imorgon blir det praktik och sen blir det nog lite tvättat på kvällen om det finns någon ledig tvätttid. För er som läste nattens blogg så var muffinsen ganska så okej tyckte jag i alla fall fast dem blir nog torra tills imorgon. Glöm inte kommentera så att jag får veta vilka som läser är alltid roligt att se. Imorgon fyller Johans kusin Sofia år! Grattis i förskott om jag skulle glömma att höra av mig imorgon!


Bilder ifrån kennelträffen idag 20/4!  (Klicka på bilderna för att få med större.)

            
Siri törstig!              Man blir trött av att gå    Vera!
                             så långt när man är liten!
                                  
       
Alma!                       Fikapaus i solen!        Vivi fick också följa med!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag läser, gumman, som du säkert har förstått. =)Puss puss*

2008-04-20 @ 20:29:55
URL: http://tinasfinelife.blogg.se
Postat av: Maria

Vad duktig du är att blogga! Här fanns ju massa att läsa om dig och lilla Siri! =) Det var trevligt att träffas hos Katarina i söndags! Fick ett bra kort på Siri när hon ligger å tuggar på en pinne!, du får gärna maila din adress så kan jag maila det till dig! Ha det bra! // Maria, Filur & Melvin

2008-04-22 @ 16:08:49
URL: http://www.freewebs.com/mariashundar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0