Söndag..

Nu var det söndag och jag är faktiskt väldigt pigg trots att jag kom hem ganska sent igår. Jag var borta på puben i Hånger och hade det jättetrevligt, TACK Sofia för en jättetrevlig kväll. Nu idag är jag och Siri ute hos mamma och pappa för jag sov här inatt. Jag har faktiskt hunnit med att plugga lite vilket känns ganska bra men jag lär som tidigare sagt få sitta hela dagen imorgon. Jag kom på att jag skulle vaccinera Siri med men det går nog ganska fort och sen blir det hem till skolarbetet direkt, jag hade tänkt att gå en sväng på stan men det blir inte av för det hinner jag inte skulle jag tro.

Om en timme så ska vi ha kalas för mig så jag ska snart gå och göra mig iordning för det. Det är lite tråkigt att det inte är så fint väder men det är i vilket fall ganska så varmt fast det hade inte varit fel med lite sol men det kommer väl någon annan dag.

Återkommer kanske senare.



Härlig vårdag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv!
Lycka till med pluggandet idag!
KRAM

2008-04-28 @ 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0