Städ, plugg och lite slapp

Nu var denna dagen slut och nu är det en vecka kvar tills nästa söndag och söndagsångesten över att man inte är ledig dagen efter. Det är första helgen på fem veckor nu som jag har varit ledig och nu är det jobb två helger innan nästa lediga helg kommer. Det har varit jätteskönt att vara ledig och jag har hunnit en del, inte igår men idag har jag hunnit ganska mycket faktiskt. Det blev inget städat hemma men det får vi hinna med en annan dag, blev ledig två kvällar extra som jag inte skulle varit.

Vi har skurat ur husvagnen och kollat om förtältet var helt vilket det var, sedan var de hem och laga mat och sen blev jag sittandes framför datorn med mitt skolarbete. Det fick jag tvinga på mig själv att göra vilket kanske var bra för nu har jag snart gjort klart den första rapporten ifrån den första vfu-platsen. Men jag borde verkligen ha gjort mer än det jag har gjort och jag borde varit färdig med den första rapporten för nu är det bara två veckor kvar tills bägge rapporterna ska vara inne. Det löser sig nog och om inte annat får jag väl sitta hela natten innan det ska lämnas in.

Idag är min lilla Siri i Hånger och hon ska vara där tills tisdag och nu är det så tomt här hemma!
image45


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0