Tiden går fort.

Nu har jag bara två dagar kvar på min vfu sen så är det dags att gå tillbaka till skolan. Min lärare var ute igår och det gick faktiskt bra tycker jag. Jag var väldigt nervös innan hon kom men när jag väl var igång så gick det faktiskt helt okej. Sen hade vi samtal i en timme och dem tyckte att allting var bra så det känns faktiskt väldigt bra.

Annars har det inte hänt någonting, glömde att det var tisdagstema igår men jag hade fullt upp hela dagen. Först var jag på praktik och då slutade jag vid halv fyra, sen bar det ner till värnamo sängkläder för att köpa täcken till husvagnen. Sen efter det så bar det av till Hånger för att hämta Siri ute hos vera och efter det så var det bara hem och vila för att senare gå och jobba klockan sex. Det var den dagen det så det var därför som jag inte hann att skriva in något tisdagstema igår men jag får komma igen nästa vecka.

Nu måste jag ta mig i kragen och plugga så det ryker, rapporten ska som sagt vara inne på tisdag och jag har inte ens börjat. Usch..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Nina!
Hoppas det går bra med pluggandet. Jag undrar om du skulle kunna ta med dej två böcker till mej, imorgon lördag när du kommer till Hånger? Carin behöver låna Lyssnandets pedagogik och Att bli sig själv. Ha det bra, vi syns imorgon!
KRAM

2008-04-25 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0