Tisdagskväll..

Ja nu var det slut på denna här härliga dagen, eller vädret har varit härligt idag i alla fall. Gick med Siri i koppel hemifrån Ann idag och det gick jättebra, hon gillar det inte riktigt men hon varken sätter sig ner eller protesterar jättemycket. Hon protesterar lite i och försäg men är man bara posotvi i rösten så springer hon på den lilla tjejen.

Idag fick jag allt ihop ett tisdagstema, det är nog första gången på evigheter som jag får ihop ett på en tisdag. Jag har legat efter nu i några dagar men nu har jag varit duktig någon dag i alla fall. Nu har jag anmält mig och Siri på en valpkurs och det ska faktiskt bli lite skoj den börjar vecka 19 och håller på i sju veckor. Första gången ska inte hunden vara med för då är det mest information men efter det sen så blir det sex tillfällen med träning och det ska faktiskt bli riktigt kul. Blir det att man tycker detta är skoj så blir det kanske någon mer kurs senare, vi får se.

Den är lagd på torsdagar vilket kanske inte är så jättebra med tanke på att jag jobbar varannan torsdag men pratade med Berit om det och jag ska arbeta fredagarna åt henne de veckorna som blir drabbade och det blev bara tre veckor så det står jag ut med. Det känns skönt att de på Willys i alla fall kan ställa upp utan problem om det behövs, får jag inte ledigt så beror det oftast påa tt jag har lovat för mycket när jag sagt att jag kan jobba. Det ska i alla fall bli väldigt skönt att vara ledig denna helgen, vi får se vad det blir av med det. Nu blir det nog sängen för mig, jag börjar kvart över sex imorgon men slutar tolv så det blir skönt det med och jag får hela eftermiddagen för mig själv. Jag ska faktiskt sätta mig ner och plugga imorgon när jag kommit hem om jag så ska klistra fast mig vid skrivbordet, har sagt att jag ska plugga nu i tre dagar men har inte gjort någonting och jag måste börja nu. Blir så trött på att jag hela tiden skjuter upp allting men imorgon blir det plugg det är ett måste fast jag kommer nog att titta in här någon gång under dagen.

Kram och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0