Tisdagstema

Idag var det tisdag óch tisdagstema på gång, veckans tema är mat. Jag har inte så många bra bilder på mat trodde jag inte men så kom jag på att jag har bilder på en påskmiddag och på en god jordgubbspaj. Tog det får ett tag sedan för min bror ville skicka lite bilder till hans tjej i Kina.

image38
Detta är en påskmiddag som jag och Johan var ute och åt hos min mamma vid påsk när Joel var hemma och vände. Det var mycket gott dock kanske inte så nyttig. Påskmat och julmat är ganska så fet och salt mat. Men det är gott. Jag tänker inte så mycket på att äta mer eller mindre nyttigt, fast ska jag vara ärlig så äter jag mest utav nyttig mat när det serveras än av den feta maten. Jag äter myckert sallad och frukt varje dag vilket är väldigt gott. Kommer ett inlägg till under kvällen.



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0