Tjejsnack vecka 13 och 14

V 14. Vad gör du när du är:
- Arg?
Skriker och gormar. Fast det beror på vem eller vad jag är arg på, Kan hålla tyst med.

- Ledsen?
Då gråter jag och sitter helst för mig själv. Ibland vill jag krypa upp i en famn.

- Nedstämd?
Sitter tyst och glor ut i tomma intet.

- Glad?
Skrattar och pratar

- Nykär?
Oj.. det var så länge sedan som jag var nykär, men jag blir nog ganska blyg och lite flamsig med.

V. 13 Ordspråk:

- Sämsta ordspråket?
Du har för många järn i helgen.

- Bästa ordspråket?
Vet faktiskt inte.

- Ditt egna påhittade ordspråk?
Jag har nog inget eget ordspråk vad jag kan komma på i alla fall.

- Bäst sagda av ett barn?
Vuxna dricker vin för att de vill bli barn igen, Ur boken barns tankar om vuxna tror jag den heter.

- Ordspråk du lever efter?  
Jag vet inte, använder inte ordspråk så ofta och när jag gör det så måste jag fundera en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0