Tjejsnack vecka 15

  • Tror du på en högre makt/gud? Vad?

  • Jag tror på att det finns en Gud, jag kan inte leva med tanken att det inte finns någon mening med att jag finns.



  • Tror du på livet efter döden?
  • Ja, det för jag.



  • Tror du på spöken/andar?
  • Nej, det gör jag nog inte.



  • Tror du på reinkarnation?
  • Har ingen aning om vad det är för något.



  • Tror du på mänskligheten?

  • Ja då det gör jag, som jag sa kan jag inte leva med tanken av att det inte finns någon mening med att jag finns. jag tror att det är så med alla. Men självklart börjar man undra ibland när man inte ser annat än krig på tv.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0