Torsdag..

Idag har det gått i ett hela dagen. Eller jag fick lite sovmorgon för Johan fick jobba i stan och då passade det att han körde bort Siri till Ann. Så jag fick sova nästan en timme efter att jag varit ute med henne och hon ätit så idag har jag varit pigg och glad. Har haft lite ångest inför de här första veckorna med lilla Siri fick inte ledigt mer än två dagar för är jag borta med så blir jag underkänd på vfu:n. Siri är fortfarande ganska liten för att vara själv och Johan får ingen semester heller men vi har löst det nu så att hon slipper vara helt själv i alla fall några dagar. Sen om två veckor så börjar jag skolan igen och då blir hon inte själv mycket min lilla gumma, gillar inte alls att inte få hop det så att hon blir själv men vi löser detta.

Jag började idag vid klockan halv åtta på morgonen sen har det gått i ett tills halv tio han bara hem i tio minuter innan fyra och byta om för att gå till Willys. Nu ska jag inte jobba där förens på måndag kväll och det ska bli så skönt att vara ledig nu i helgen, jag ska bara ta det lugnt hela tiden.

Nej nu ska jag plocka ihop lilla Siris resväska med leksaker (hehe) och mat för imorgon ska hon vara hos min mamma en liten stund på förmiddagen.

Puss och hej leverpastej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0