Tredje för idag..

Listor är alltid roligt och jag hittade den här på Ida sida och hon utmanade oss att svara här på bloggen och det gör jag nu. (Idas blogg hittar du via min länklista, fattade inte hur man gjorde länk i texten hehe.) 

3 namn jag går under:
- Nina
- Ninus
- Älskling (Av Johan)

3 saker som skrämmer mig
- Åskväder.
- Att förlora någon i min närhet.
- Tanken på vad som skulle hända om jag misslyckas uppfostra min hund

3 saker jag har på mig:
- Jeans
- Ljusrosa linne
- Vita strumpor med kor på

3 sanningar:
- Jag kan ibland säga lite för mycket utan att tänka mig för. Vilket jag är medveten om men inte så duktig på att hantera just i läget när jag säger det, men arbetar med det varje dag.
- Jag har blivit väldigt lat när det gäller skolan och tappat lusten en del och är rädd för att det ska gå ut över mina studier.
- Jag är ganska konflikträdd, jag kan ta en konflikt men jag startar gärna ingen.

3 saker jag verkligen vill ha:
- Trygghet.
- Större lägenhet
- Barn (inte ännu men någongång 

Jag får väl också utmana er att svara på detta.. hehe nu kommer jag nog inte in här mer men man vet aldrig vart kvällen tar vägen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0