Veterinären...

Idag var jag uppe vid åtta för klockan kvart i tio skulle jag vara i Anderstorp för Siri skulle vaccineras, det gick jättebra och min lilla vovve var jätteduktig. Det blev ingen reaktion alls av sprutan vilket belönades med lite godis. Inatt var jag lite orolig för henne, hon kunde inte sova och flåsade som bara den så vid halv två så gick vi upp och hon fick dricka vatten och gå ut och kissa och bajsa. Hon slutade flåsa men hon verkade så orolig ändå för hon kunde inte ligga stilla. Men idag på morgonen så hittade jag orsaken, det låg en liten spya i boxen och jag hade inte hört att hon spytt men hon mådde inte bra den lilla tuffsen så idag när vi skulle gå upp så var hon dödstrött och orkade knappt titta upp. Så det var nog orsaken till att hon inte kunde sova så bra inatt för hon måste ätit något som magen inte tålde men nu idag så visar hon ingen tendens på att vara trött så allt är nog i sin ordning igen.


Min duktiga lilla gumma!

    
Nog om det, jag pluggar på för fullt och har snart kommit upp i åtta sidor som är minimum för vfu-rapporten men jag kommer nog att få ihop i alla fall nio sidor så det känns som om att det går framåt i alla fall. Vill bara få den färdig nu så att jag kan njuta av att jag ska vara ledig i nästan en vecka nu ifrån skolan och bara jobba en dag på willys. Det blir nog björkäng till helgen eller jag har inte bestämt om jag ska åka ännu i alla fall eller om jag ska vara hemma. Johan ska åka på onsdagkväll och jag jobbar till nio så jag får isåfall åka själv ner så sent och det känner jag inte för eller så får jag åka på torsdagen men känns som om att det blir så trångt och bökigt i husvagnen om vi inte fått upp tältet då så jag kanske blir hemma. Vi får se.

Kommentera mera.. Det är alltid kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0