Blev nästan som det skulle..

Jag har gjort nästan allt som jag skrev innan att jag skulle göra. Jag har plockat med blommorna, handlat, gått en blöt promenad med älsklingsvovven och plockat iordning lite här hemma. Det blev dock ingen dammsugning men det tar jag på torsdag för då börjar jag inte jobba förens klockan fyra och som Sofia säger då är det rent till helgen. Hehe fast jag håller faktiskt med. Du är så snäll och trevlig tack för två fina kvällar i sommar, måste erkänna att jag saknar att jobba ihop med dig.

Jag var nere på eko och handlade lite som jag behövde till skolan och köpte en ny patron till soda streamen. Nu när vädret och så dåligt och jag är mätt i magen efter en god middag så ska jag bara slappa framför tv:n en lite stund  innan jag och Johan ska ta tag i disken.

När jag tittade ut innan så kände jag inte alls för att ge mig ut i skogen men jag funderade inte så mycket utan kastade på mig regnkläderna och gav mig iväg. Siri som inte annars gillar regn märkte nog inte ens av det för hon sprang som om hon aldrig varit lös innan och det var verkligen skoj att se. När vi kom hem såg Siri inte ens ut som samma hund, eller hon såg ut som om hon hade badat eller nått.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar jobbar ihop med dig oxå.

KRAM

2008-08-13 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0