Blöt vovve..

När jag tittade ut innan så kände jag inte alls för att ge mig ut i skogen men jag funderade inte så mycket utan kastade på mig regnkläderna och gav mig iväg. Siri som inte annars gillar regn märkte nog inte ens av det för hon sprang som om hon aldrig varit lös innan och det var verkligen skoj att se. När vi kom hem såg Siri inte ens ut som samma hund, eller hon såg ut som om hon hade badat eller nått.

        
Före promenaden!             Under promenaden!           Efter! (Väldigt röda ögon)

Hon ser så rolig ut när hon är blöt och blir plötsligt väldigt liten. Fast alla pomeranian blir små när pälsen blir blöt och de ser lite roliga ut. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0