Det var den helgen det..

Till största delen av helgen så har jag jobbat en del, eller den värsta delen var igår men nu är den avklarad och nu ska jag bara jobba en liten stund idag sen så blir det ledigt imorgon och det ka bli skönt. Sen är jag ledig till helgen med så denna veckan blir inte så jobbig. Om en vecka så sitter jag i skolbänken igen och det känns väl lite si och så men vad ska man göra, vill jag bli klar så får jag ta tag i mitt liv. Jag har klarat av alla kurser hittills och det käns väldigt bra och nu ska jag bara klara av två och ett halvt år till.

I söndags så bar det av på möhippa efter jobbet med Sofia, eller det blev en eftermöhippa. Josefin och dem som satt i hennes bil hämtade mig här i stan när dem kom ifrån halmstad och efter det så åkte vi ut till Hånger för att möta upp dem andra som åkt i förväg. Väl där ute fikade vi lite och hade det skoj och Sara min kusin gjorde en liten behandling på Sofia. Runt halv 6 så kom killarna. På kvällen åt vi gott, hade femkamp och sjöng lite kareoke och kvällen var jättetrevlig.

Nu ska jag snart ta och springa iväg till Willys och det känns väl lite si och så men vad gör man inte för lite pengar för efter denna veckan blir det svårt att tjäna några alls. Lite blir det väl men jag tror att jag måste trappa ner lite på det i höst för det var precis att jag klarade fribeloppet nu i höst så jag ska jobba en del fast inte så mycket bara.

Nej nu ska jag gå tillnaka till tv:n innan det är dags att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0