Fredag och helg.

Jaha, idag var det fredag och helg igen. Nu har jag gått två veckor i skolan och det känns ändå ganska bra att vara tillbaka. Idag skulle jag åkt upp på förmiddagen men hade ett migränanfall inatt igen och jag gillar inte det här för nu var det verkligen inte jättelängesedan jag hade det. Huvudvärken hade inte gått över när jag skulle gå upp så jag fick vara hemma idag och nu när huvudvärken så gott som släppt så känns det nästan lite skönt att vara ledig. Jag är i och för sig väldigt seg i huvudet men det är ingenting emot vad det är att ha riktig migrän. Jag hade ont i veckan också så jag kanske snart får söka för det, inte lika ont men ganska ont hade jag.

Jag hoppas att det inte kommer tillbaka i helgen för idag ska vi åka ner till husvagnen för i helgen ska vi ta hem den och det känns vlä lite sådär men det är som det är och bara till att acceptera att sommaren är slut. Vi skulle inte åkt förens imorgon egentligen men nu visar det sig att vi måste åka hem imorgon kväll så det får bli att vi åker ner idag så att vi hinner får ner allting imorgon. Det ska tydligen bli fint väder med så jag hoppas att vi får njuta lite av det också. Nej nu ska jag ta och försöka rensa hjärnan lite med en promenad.

Skriver kanske en liten rad imorgon när vi kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0