Hemma och färdigpluggad.

Jaha nu har jag snart gjort klart min första skoluppgift för denna terminen, imorgon ska jag bara plasta in mina blommor och sen är den uppgiften kla´r och det känns skönt. Jag fick tills slut ihop 47 blommor och vi ska ha 40 så jag tror att jag klarar mig med denna uppgiften.

Nu ska jag gå och laga lite mat och idag blir det couscous med falukorv, det var ett recept som jag såg i buffé- tidningen. Nu har Siri börjat löpa med märkte jag idag så nu behöver jag inte vänta på det längre och det märks för hon är väldigt seg idag tycker jag.

Jag kanske tittar in en sväng till ikväll om jag har något vettigt att säga och det har jag inte alltid, men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Matilda Hedberg

Hur gammal är Siri nu?

//Matilda

2008-08-29 @ 14:10:15
Postat av: Nina

Siri är sju månader nu! kram

2008-08-31 @ 10:20:52
URL: http://ninuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0