Höst på gång!

Nu har skolan börjat och då anser jag att sommaren är slut och jag tycker att det känns på vädret med faktiskt. Jag har precis kommit hem ifrån en härlig promenad med Siri, och trotts att det inte är höst i luften så är det faktiskt riktigt skönt i luften ändå tycker jag.

Johan kom hem nu och säger att det åskar och jag gillar verkligen INTE åska, jag får krypa ner under täcket och gömma mig skulla jag tro. Imorgon blir det till veterinären med Siri för att dra ut hennes mjölktänder och sen på eftermiddagen ska jag upp till skolan i en timme. Det känns så tråkigt att åka upp till skolan bara för en timme men jag tror att det blir att jag tar bilen upp imorgon, eller jag får se.
 
Jag har inte uppdaterat här nu på fem dagar och jag känner mig verkligen värdelös på detta, blir så imponerad av din blogg Ida och önskar att jag var häften så flitig som du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0