Ledig dag!

Jaha idag har jag varit ledig och jag har väl hunnit med en hel del måste jag säga, Jag har tvättat en hela dagen sen har jag och Johan hunnit med att storstäda lite inför hösten. Nu är Johan i Hånger och jag gick en promenad med Siri och sen så efter det så gjorde jag mig en liten sallad. Jag skulle satt mig med mina växter och gjort iordning dem men kände att klockan var mycket och att jag har halva söndagen på mig så jag fixar med det imorgon.

Imorgon så går jag i skolan hela dagen och i helgen så jobbar jag så jag har fullspeckat schema och vi får se om jag hinner kolla in läget här. Jag är inte så duktig med det ibland som ni som läser säkert har märkt.

Nu är jag trött, kram och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0