Ledig imorgon..

Nu har jag jobbat färdigt och imorgon är jag ledig och det ska bli skönt att få ta det lite lugnt. Jag tänkte ta och städa av lite här hemma eller i alla fall plocka lite och disken står i köket och väntar så det får bli att ta hand om den.

innan jag gick tilljobbet idag så gick jag en lång promenad med Siri och det kändes skönt, nu har hon vuxit så känns det som om att hon vill komma ut och gå de där promenaderna. Synd bara att det inte finns någon skogsrunda häromkring utan man måste ta bilen för att kunna släppa sin lilla vovve. Här i  stan så vågar jag inte ha henne i koppel ännu för man vet aldrig om hon får för sig något och det kan komma en bil eller annat.

None

Siri vilar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0