Lördag och helg..

Igår så var jag nere en sväng på Värnamodagarna och träffade lite folk och hade det jättetrevligt och vi ska nog ner idag med. Eller jag får se om jag orkar för jag jobbar nästan hela dagen idag och sen börjar jag klockan tio imorgon så vi får se ikväll hur jag känner.

Nu har jag varit uppe och gått en lång promenad med Siri i en timme ungefär. Jag tycker att det är skönt att jag hittade skogsstigen bakom sjukhuset så att jag har någonstans att gå med Siri lös. Där kommer det aldrig någon så det går alldeles utmärkt att släppa henne där och det är bra för hon älskar när hon kan gå och luffsa för sig själv lite. Det är jätteskönt väder ute så det var ett perfekt sätt att pigga upp sig på. Siri har varit morgontrött hela sommaren men nu i två veckor så börjar hon väcka mig vid halv nio, fast jag tycker att det är skönt för då kommer jag upp i tid och jag slipper huvudvärken som jag får när jag ligger längre.

Idag så är det arbete på programmet som gäller, jag trodde att jag skulle börja klockan tio idag men när jag kollade i min kalender när jag kom hem så såg jag att jag började klockan tolv och det var väldigt skönt. Nu hann jag med en lång promenad och jag hinner sitta och titta på tv en stund till innan det är dags att göra sig iordning.

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för två härliga kvällar/nätter tillsammans med dig! Jag har haft megaskoj! Hoppas att vi ses snart igen! Puss puss gumman*

2008-08-24 @ 01:57:06
URL: http://tinasfinelife.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!



Jag var inte hemma den kvällen, eller var på nyahemmet och såg inte att du skrivit. Vi får ta det en annan kväll när du har vägarna förbi. Våran skrivare gick inte att laga så har beställt en ny, vet inte när vi får den än.



Ha det gott! Kram

2008-08-25 @ 21:42:11
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0