Nu var både helgen och sommaren över!

I helgen nu så har vi plockat hem vår husvagn och nu ska jag och Johan ta och plocka ur våra saker sen så ska vi köra iväg den och så kan man lätt konstatera att sommaren var över för nu börjar till och med löven bli gula. Detta fastslog jag och Johan igår när vi åkte hem med husvagnen, vi höll på att greja med lite allt möjligt igår när vi kom hem igår och klockan halv nio så hade vi plockat upp saker och kört bort en kärra till OKQ8.

Igår så var vi ute på Sigges loge en liten stund och jag åkte raggarbil, usch och nu kan jag stryka det från listan över saker jag aldrig gjort som jag inte behöver göra! Det var inte alls kul men nu har jag gjort det med och vi hade faktisk väldigt kul och Johan fick köra bilen så han var i sitt esse. Idag är det inventering på jobbet och det känns väl lite si och så men det är bara att gå dit och räkna och sen när vi är färdiga får vi gå hem. Nej nu blir det husvagnen som gäller innan det blir dags att laga lite mat innan jag går till jobbet. kram kram

Grattis till den lilla Bebisen! En liten pojke blev det!

[enpojkeblå.jpg]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0