Onsdag..

Idag gick jag upp klockan halv nio och skulle försöka få tag på veterinären för nu måste Siris mjölktänder ut. Men det var upptaget hela tiden så jag får göra ett nytt försök klockan åtta imorgon, det är väl många som ringer nu när han har haft stängt så länge. När jag väl gav upp mitt ringande så tog jag och Siri en härlig promenad såhär på morgonkvisten och det var faktiskt riktigt skönt ute. Det är så konstigt vad vädret kan slå om fort för igår dtod regnet som spö i backen och idag så skiner solen och Siri såg ut som Siri idag när vi kom hem ifrån promenaden.

Nu är det drygt två timmar kvar tills jag ska gå och jobba och det är min näst sista kväll innan skolan börjar nu på måndag, min sista kväll gör jag imorgon. på fredag jobbar jag dagen och när jag har slutat så blir det nog att vi åker till husvagnen för nu var det fyra veckor sedan som vi var där eller sen jag var där.

Nähä om jag ska återgå till tv:n en stund till nu innan det är dags för mig att göra mig iordning och idag behöver jag itne få dåligt samvete när jag går till jobbet för Johan är hemma från jobbet och är dålig så Siri behöver inte vara själv. Fast Siri har inte behövt vara själv sådär jättemycket i sommar som jag först trodde att hon skulle få vara för Johan hade två veckor semester efter att jag hade börjat jobba sen har hon hälsat på mamma någon dag förra veckan och Ann hade henne någondag med. Hon hade klarat sig men är hon hos någon av dem slipper hon i alla fall vara själv överhuvudtaget tack så jättemycket för hjälpen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är det gott! Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i kaffe träsket, men det har jag visst gjort. Med besked dessutom! Men men, är det gott så är det ;)



Vi har inte fått något tecken om att skrivaren är på väg än, den har snart varit iväg en månad tror jag. Vi borde få den snart. Hopåpas du får en bra kväll på jobbet! Kram kram

2008-08-13 @ 11:20:31
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0