Onsdag mitt i veckan.

Jaha nu sitter jag här på skolan igen och skriver lite. Nu var det länge sen jag satt här på skolan vid en dator men vi har haft sommarlov nu så det kan faktiskt vara den största anledningen. Igår skulle jag bara berätta att jag inte hade struntat i att skriva utan att datorn varit trasig så nu får jag väl berätta lite om vad jag har gjort i helgen i alla fall.

Det började med i fredags med att jag gick ner på Värnamodagarna och inte gick hem förens halv två och jag hade det jätteskoj där nere. Sedan på lördagen så jobbade jag mellan tolv och halv tio på kvällen vilket inte var så kul och på kvällen var jag nere en sväng till på Värnamodagarna. Det var lika roligt bägge kvällarna och jag tycker att det arrangemanget har dem lyckats med jättebra och det är kul att dem anordnar något roligt i stan ibland tycker jag.
Tack Tina och Sofie för två jätteroliga kvällar med dig och jag hade det också jätteroligt!

Söndag var det upp vid nio och jobba igen och sen på kvällen så skulle jag ha pluggat en del men jag kom inte så långt utan jag var ute en bra stund i Hånger och sen när jag kom hem så var jag så trött så jag tror klockan var halv nio när jag gick till sängs i söndags. Annars har veckan rullat på som den ska och imorgon är jag öedig och då ska jag plugga en del tänkte jag och det blir en hel del plugg i eftermiddag med hade jag tänkt. Till helgen ska vi ta hem husvagnen och det känns lite sorgset men nu får man väl inse att sommaren snart är över.

Nu kom mina studiekamrater så nu är det dags att återgå till metodboken, Tjoho! Not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0