Oväder

Idag har jag arbetat sedan klockan tre så har inte blivit en jättelång dag idag och det blir det inte imorgon heller för jag börjar inte förens tre då heller. På förmiddagen idag gjorde jag inget annat än satt framför tv:n och kollade på vänner också gick jag en promenad med Siri med i en halvtimme eller nått.

inatt kan det nog bli en riktigt öväder för det är riktigt äckligt i luften och vakten som släppte ut mig från Willys idag sa att det kunde bli ett riktigt oväder. Nu har det börjat regna och det har blixtrat två gånger nu så det är nog påväg. Fast det kanske inte blir mer här över Värnamo får vi hoppas för jag gillar verkligen inte åskväder.

Nu ska jag slänga i mig något magen sen blir det sängen nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0