Skogen..

Idag har jat tagit mig i kragen och tagit hand om mitt skolarbete och nu ska jag bara torka de sista blommorna sedan ska jag plasta in dem. När jag gjort det så är jag färdig. Jag hittade skogens guld (kantareller) idag med när jag gick i skogen för mig själv, eller Siri var med också.  Hittade nästan en liter så det var en riktigt lyckad skogspromenad idag och jag ska snart steka till mig några och smaska i mig skulle jag tro.

Annars har dagen varit lugn och jag har varit ledig ifrån jobbet så det har varit skönt men nu blir det arbete för fulla puckar i minst fyra dagar i rad. Jag har fortfarande inte fått schemat för nästa vecka så får väl se hur det nästa vecka. Såg Hampus på tv igår och det var roligt att se någon kändis för en gångs skull synd bara att han kom trea men det är inte dåligt det heller tycker inte jag heller.

 
Siri pausar!


Skogen guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0