Torsdag..

Idag har jag varit riktigt effektiv, jag var uppe vid åtta för att ringa veterinären så att jag får Siris mjölktänder utdragna så nu ska jag göra det nästa onsdag. Jag åt frukost halv nio sen drog jag igång dammsugaren och plockade fram moppen och städade av här hemma så nu är det rent och fint här hemma med.

Nu har jag både lagat mat, gått en liten promenad med Siri och det är över två timmar kvar tills jag ska till jobbet och jag har bara disken kvar. Jag jobbar imorgon med sen är jag ledig helgen och det ska bli så skönt, vi funderar på att åka ner till husvagnen men vi får se lite för det är inte jättekul att sitta nere i husvagnen om det spöregnar.

Nu ska jag äta och titta på några vänneravsnitt för det tycker jag att jag är värd nu efter att jag har varit så effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0