Torsdag!

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt och jag har ändå hunnit vila en stund och ta det lugnt. Jag har städat av här hemma, gjort färdigt min blommsamling och varit ute i kärda där jag jobbade innan och det var roligt att se alla igen. Dock var jag lite slarvig för jag hade en hel del som jag skulle haft med mig ut som jag har lånat men det är väl inget nytt att jag är lite snurrig så jag får ta det nästa gång. Nu ska jag bara lägga mig i soffan och vara stolt över mig själv för att jag har varit så duktig.

När jag kom hem från Kärda så tog jag och Sofie en varsin hund och gick ut en runda och det var skönt att koma ut en stund tycker jag. Jag ska till Sofie på bh-party imorgon och jag ska göra allt för att inte köpa allt för mycket och vi får se hur det går. hehe! Det är alltid kul att träffa Sofie tycker jag och nu har vi promerat två dagar i rad och jag tycker att vi var riktigt duktiga när vi tog oss ut i ösregnet igår, pluspoäng till oss!

Till helgen så ska vi ta hem husvagnen och det känns sådär faktisk men det är ett måste och nu är sommaren snart slut i alla fall.

Nej nu ska jag lägga mig framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0