Två veckor!

Nu måste jag skärpa mig med min blogg om jag vill ha er läsare kvar. Idag har jag jobbat hela dagen och är inne på min andra vecka efter semestern nu och det går ganska bra. Tyvärr så närmar sig skolstarten med stormsteg men det ska nog gå bra med.

Nu har jag plockat ihop och ändrat om lite här hemma för jag fick ett litet ryck och nu är jag klar. Jag väntar på att johan ska komma hem så att vi kan laga lite mat, ikväll blir det tacos för det är ganska lätt och smidigt känner jag för jag orkar inte stå framför spisen hela kvällen.

Det har hänt lite nu under de två veckorna som jag inte har skrivit, jag har varit på ett jätteroligt och trevligt bröllop ute i nyköpings skärgård. Det är nog en sak som man inte får uppleva igen på det viset skulle jag tro. Tack Sofia och Emil för en oförglömlig kväll och jag hoppas att ni också känner så. På söndagen var vi ute i Stockholm skärgård med min familj och släkten på pappas sida och det var också en trevlig tillställning som man inte glömmer och det var så kul att träffa alla igen. Det är inte så ofta som man träffas på den sidan allihopa.

Nu kom Johan så nu blir det mat för hela slanten innan det är dags för att ligga i soffan för kvällen. Puss och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Sofia Aggefors

Hej Nina!

Tack själv! Vi är verkligen helnöjda med bröllopet, ingenting kunde blivit bättre. Blir tårögd bara jag tänker på det...

Jag kommer förbi dig någon dag och lämna tillbaks vinkaraffen.

Ha det så bra!

KRAM

2008-08-03 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0