Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Ida idag när jag var inne och läste hennes blogg. Här kommer mina svar.

Klädbutik: Har ingen bestämd men gillar Gina trikå väldigt mycket
Inredningsbutik: Även det är olika men gillar Iems och Önska
Godis: Punchpraliner är det för tillfället men det som alltid går ner är Bassets wingummi
Stad: Värnamo
Dryck: Har kommit in i en period med Ramlösa jordgubb och lime.
Musik: Det som går på radion och min Mp3, då oftast Carola och Måns Zelmerlös.
Tv-serie: VÄNNER!
Film: Komedi
Träning: Promenader
Bakverk: Monchotårta, så gott eller marängtårta
Kaffe: Morgon, middag och kväll! Just nu är det Löfbergs lila, fast kan oftast dricka vilken sort som helst bara det smakar kaffe.

Nu utmanar jag Tina att svara på dessa frågor och även dem som läser som inte jag vet har en blogg! Man kan inte söka efter folk längre tydligen. Detta har Ida sagt till mig men jag ville nog inte inse det, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0