Annandag Jul!

Jag trodde inte att jag skulle hinna uppdatera mer nu i jul, har ganska mycket att göra men nu hittade jag ett hål när jag ändå satt med internet på. Jag ska snart gå ut med min lilla Siri sen ska jag gå och duscha för vi ska åka och äte lite middag hos Johans farmor och farfar. Vi blir nog inte kvar där sålänge och sen blir det nog bara hem och ta det lite lugnt ikväll skulle jag tro. Nu har jag varit ledig i tre dagar och nu blir det jobb i fyra dagar innan jag är ledig igen, jag jobbar tre kvällar och en förmiddag så tänkte ta de här fyra dagarna och lägga ner allt mitt krut på mina två böcker som jag har att läsa under lovet så att jag verkligen kan njuta av min ledighet när jag väl är ledig.

Skolan börjar igen den 7:e och då ska jag upp på en eximination mellan tio och tolv alltså två timmar på onsdagen, sen är det samma som gäller på fredagen då jag ska upp på en eximination mellan ett och tre. Så första veckan blir ganska slapp, sen går jag bara den 14:e veckan efter och då har vi opponering så på två veckor ska jag sammanlagt upp sju timmar. Känner att det inte blir för hårt arbete av det. Jag har fem dagar kvar nu på willys under lovet så jag känner ändå att jag har ganska mycket ledigt denna julen och det är skönt. Eftersom vi är så gott som klara med B-uppsatsen med så känner jag att jag kan koppla av ganska mycket.

Julen har annars varit jättebra, på julafton var jag ute hos mamma och träffade släktingar som jag inte träffar så ofta och det är alltid kul att träffas och prata med alla igen, Johan var med sin mamma här i Värnamo och firade Jul. Igår gick vi ihop igen och åkte ut till mamma och pappa och åt lite middag och bytte lite julklappar till, vi satt och spelade RISK hela kvällen och det var roligt när vi väl förstod hur det fungerade.

På nyårsafton så blir det Hånger och puben där vi ska ha en liten nyårsfest men cirka 30 personer och det blir nog trevligt skulle jag tro. Det kom många fler än vad vi trodde ifrån början och det är roligt om det gör det, sen på natten så sover vi hos Ulrika och Martin för de ville ha lite rörelse i sitt hus nu när de är i Brasilien i några veckor. Dags att hälsa på i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0