Att växa som vuxen..

Nu har jag läst halva den boken och jag måste säga att den faktiskt är riktigt bra, nu ska jag ta och försöka svara på frågorna till den med så att jag blir färdig med den. Fast jag tror att den boken får bli julens läsning i alla fall. Det var faktiskt en intressant bok och man känner igen sig i många situationer. Jag har inte hunnit fixa Arn böckerna heller så det får jag nog lägga åt sidan till sommaren.

Idag blir det jobb mellan halv två och halv tio och sen är det bara imorgon med och sen har jag avverkat mina fyra dagar innan nyårsafton. Sen är det bara inventeringen med och sen är det inte me jobb i jul, vad jag vet nu i alla fall för det kan man aldig veta.

Dags att försöka svara på frågorna till boken innan det är dags att göra sig klar för att gå och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0