Göteborg..

Nu har vi kommit hem ifrån en trevlig helg i Göteborg. Vi fick god mat som alltid, bytte lite julklappar och idag har vi varit i en möbelaffär och kikat runt lite. Hittade mycket fint till Hånger men får avvakta lite, vill inte köpa på mig en massa men vi får nog ta oss en tur till det möbelvaruhuset sen igen för där fanns mycket.

Jag har precis slängt i mig en kopp kaffe och en macka och nu ligger jag, Johan och Siri i soffan och myser. Imorgon blir det jobb men sen är jag ledig till och med lördag och imorgon så skulle jag varit ledig men Berit ringde in mig. Eftersom jag inte jobbar mycket mer så tackar jag mer än gärna ja, sen blir det nog måndag och tisdag innan nyår med skulle jag tro och det måste jag nästan ta. Jag är ledig så mycket ändå så att jobba lite skadar inte.

Nej nu har jag inte mer vettigt på hjärnan, kanske har mer att delge imorgon. Kram och godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0