Hej mitt vinterland!

Så mysigt med snö idag, jag är glad att jag slapp köra upp till Jönköping idag. Jag och Matilda ska sitta och plugga hemifrån idag för jag fick tag i en extra eftermiddag nästa vecka, dagen har börjat lugnt och jag fick börja med att gå ut och flytta på bilen för de skottade öb:s parkering. Nu ska jag snart slänga i mig lite frukost innan min och Matildas plugg konferens sen blir det nog lite julmusik, städning och ska handla lite idag med tänkte jag. Ikväll blir det lugnt för imorgon börjar jag jobba klockan sju till tre sen blir det väl hem och plugga en del kan jag tänka mig innan det är dags att gå till Birgitta och äta lite julmat.

Jag har varit dålig på att uppdatera nu i två dagar men det beror på att jag har haft fullt upp, i onsdags var jag i skolan till tolv och sen hem och laga mat för att börja jobba klockan halv sex på willys. När jag var hemma så blev det en hel del plugg också, sen igår så var jag inte hemma fören kvart i åtta ifrån Jönköping, eller jag stannade till en stund ute hos Mamma och fikade när jag hämtade Siri men när jag kom hem så var klockan kvart i åtta. Ni som läser regelbundet vet att jag håller på att skriva en B-uppsats nu och det tar mycket tid kan jag säga. Så om jag är dålig på att uppdatera nästa vecka så vet ni varför. Ida hade en ny lista igår med tänkte ta och svara på de frågorna senare idag, vi får helt enkelt se vart dagen tar vägen idag om det blir mer skrivet eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0