Helgen.

Denna helgen har mest bestått av skolarbete och lugn. Fredagen tillbringade jag först ute i Hånger hos mormor och sen kvällen hos Ann. Gårdagen började med krosstävling ute i skillingaryd i kylan och på kvällen så var jag med Matilda på lilla krogen och åt middag sen gick vi hem hit och tittade på vänner. Idag har jag pluggat nu på förmiddagen och nu ska vi snart åka ut till mamma och fira pappa och Johan lite, Johan har fyllt år och pappa fyller på onsdag så det blir lite dubbelkalas.

Ikväll sen så blir det plugg som gäller igen, jag har som sagt lite att göra och igår fick jag panik när jag kom på att jag är ledig idag men sen är jag inte ledig på åtta dagar och det känns faktiskt lite hårt tycker jag. Nu ska jag ringa och kolla vart Felix är så att vi kan åka snart.

Nu börjar det sakta men säkrt dra ihop sig mot flytt och Hånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0