Huvudvärk och julklappar..

Dessa julklappar gör mig galen, men nu är jag i alla fall nästan färdig och visst det är roligt att ge bort något som man vet att den andre personen verkligen vill ha men när man bara köper något för köpandets skull så blir det fel. Jag är nöjd med de flesta av våra klappar ändå måste jag säga. Nästa år ska vi dra vem som vi ska köpa till inom familjen sen har man bara ansvar att köpa till en familjemedlem och det kommer vara mycket lättare, sålänge som man drar någon som är lätt.

Med tanke på att jag har fixat alla julklapparna så är jag väldigt nöjd med dagen. Den började med lagning av tand hos tandläkaren och sen så kom Matilda hit och vi pluggade på vår B-uppsats. Sen kurerade jag min huvudvärk som jag har haft sedan igårkväll med två och en halv timmas sömn och när jag vaknade kände jag mig lite piggare fast det gick inte mer än en timme så var den tillbaka. Så den har följt med mig hela dagen och ute i Hånger sen fick jag en tablett av mamma och då blev det lite bättre.

Ikväll är Siri hos sin vovvemamma så ikväll är det så tyst här, imorgon ska jag vara i skolan hela dagen så jag lämnade bort henne imorgon. Dags att plocka ihop inför imorgon och natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0