Ingen operation..

Nej det blev ingen operation idag för de på djursjukhuset fick ut öronhänget på det naturliga viset så det var på sätt och vis skönt, nu väntar vi bara på att ta ultraljud sen får vi se vad som händer. Jag vill bara veta vad det är så att vi kan gå vidare nu.

Annars så är allting bra och livet flyter på, mitt knä gör dock väldigt ont nu men har fått en tid för undersökning nu i alla fall och det känns bra, det är lika bra att ta alla sjukdommar på en gång. Först Johan, sen Siri och nu mitt knä sen får vi hoppas att vi slipper besöka sjukhus och djursjukhus på ett bra tag när vi är färdiga. Nu ska jag ta och plugga en liten stund sen får vi se hur länge jag orkar hålla mig vaken innan jag ska duscha. Dagen har varit lång och väldigt seg, jag och Matilda kom ingen vart med B-uppsatsen idag och eftermiddagens föreläsning var inget att föredra. Imorgon är det bara halvdag som gäller och det känns skönt sen är det dags att börja nedförsbacken mot helgen igen, usch ja tiden går bra fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0