Ingenting...

Idag är ingenting bra, vaknade idag till den omtalade jordbävningen med huvudvärken hängande kvar. Väckte mig med en dusch och åt en liten macka och sen bar det av till jönköping. Jag hade ganska mycket energi då och egentligen hela dagen tills vi inte kom längre med vår B-uppsats klockan tre, jag hade verkligen velat bli färdig med den delen idag med vi får hoppas att det känns lite bättre på fredag. Jag var lite uppgiven när jag åkte hem och jag kände mer och mer hur jag blev lite seg och fick ont i mina leder och när jag kom hem så visade det sig att jag hade feber så nu ligger jag i sängen igen och kurerar min feber och försöker få lite gjort med skolarbetet. Kommer dock inte så långt tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0