Jullov...

Idag blev det efter många om och men att jag åkte upp till Jönköping, vaknade med 38 graders feber och snorig. Tog mig två magnesyl och pallrade mig dit, vi hade en eximination och sen skulle Siri till veterinären. Där gjorde dem ingenting med henne men eftersom att de inte kunde ställa upp med plats över dagen som de hade lovat så slapp jag betala för besöket. Stackars Siri fick dock tillbringa en och en halv timme i bilen så var lagom irriterad på dem. Sen när jag kom hem så gick jag och la mig och sov i två timmar och när jag vaknade var febern fortfarande kvar och är fortfarande men jag känner mig lite piggare nu.

Imorgon ska vi försöka göra klart vår B-uppsats sen blir det willys på kvällen sålänge som tabletterna hjälper så. Nu ska jag ta och skriva lite på b-uppsatsen så att vi blir klara någongång så att jag kan börja jullovet. Jag ska i alla fall inte upp mer till Jönköping nu på tre veckor, förutom med Siri men det är i alla fall inte till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0